20131004

Äntligen fredag och ledighet.
Idag har jag gått skola till halv fem, en riktigt trög fredag för min delar av min klass, före skolan gick jag och köpte hårfärg för att sedan få en liten förändring. Så när jag kom hem slängde jag i den röda färgen och visst blev det resultat, dock inte lika mycket rött som jag ville ha men får väl köra i lite mer nästa helg eller något.
Imorgon ska jag till Piteå och med Emma och se den allsvenska fotbollsmatchen mellan Piteå och Tyresö! Ska verkligen bli superkul att få se damlandslagsspelare spela också, eftersom jag tidigare bara sett herrarnas landsslag. Får hoppas att jag kommer ihåg kameran så ska ni få se några bilder från matchen också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0