20131105

Två första skoldagarna efter lovet avklarade. Fått reda på mer prov att plugga till, känner liite stress nu innan jullovet. Överlever jag dit då är jag stolt. Idag gjorde jag bort svenska litteraturhistirieprovet så nu kan jag äntligen börja bocka av provlistan. Vi fick också sluta kvar i ett idag istället för halv fem, vilken var en enorm lättnad. Så kom hem så jag och Leo tog vara på snön som äntligen kommit med en promerad. Man känner direkt att man blir mycket piggare när allt blir mycket ljusare när snön lagt sig på marken, hur skönt? Dock är det fortfarande kolsvart klockan fem.. 
 
 
 
Imorgon är det den 6 November och min födelsedag. Vi ska också få tillbaka engelska inlämningen betygsatta, så jag hoppas inte den kommer förstöra dagen för mig, haha. Sen tror jag inte det blir mycket till födelsedag när vi har psykologiprov på torsdag så måste sitta hela kvällen imorgon (och ikväll) och nötanötanöta. 
Hoppas ni får en bättre vecka än mig! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0