20131106

6 november - min födelsedag. Det har varit en superbra födelsedag, flera fina grattissms har jag också fått när jag vaknat och många jag mött på skolan har hoppat på mig och sagt grattis, uppskattar det sååå mycket ska ni veta. Älskar verkligen mina fina vänner. Klassen tog sig också tid att ställa upp och sjunga för mig på engelska, älskar min nya klass. Dock gick vi till fyra idag som inte var en sån hit. Men när jag kom hem möttes jag av storfika och vänner kom på besök och grattade mig, presenter öppnades och i dem fanns bl.a. en kånken ryggsäck, en locktång, pengar och lite småtjafs,jättenöjd! Ett stort tack till alla som uppvaktat mig denna dag!!
 
Annars idag har jag bara fortsatt plugga och nöta psykologi inför morgondagen prov. Kommer säkert sitta uppe hela natten, men det gör mig ingenting, bara jag sätter provet så. Har inte så mycket mer att säga, så ni får ha en fortsatt bra onsdag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0